Zahrajte mi "MISTY" 1971 online cz z celý film

Zahrajte mi "MISTY" 1971 celý film český dabing 🥇

Zahrajte mi "MISTY" celý film česky 1971 cz Zahrajte mi "MISTY" sledování filmů online 1971 jak sledovat filmy Zahrajte mi "MISTY" 1971 filmy online etelka Zahrajte mi "MISTY" premiera sbírka filmy 1971 hodinky Zahrajte mi "MISTY" 1971 film online streaming film online HD kvalitě, watch Zahrajte mi "MISTY" online filmy online film česky streaming, filmy it Zahrajte mi "MISTY"

Zahrajte mi "MISTY" 1971 celý film český dabing


Zahrajte mi "MISTY" 1971 4k ultra hd

==================================================
Title : Zahrajte mi "MISTY"
Zahrajte mi "MISTY" žánr : Krimi, Drama, Romantický, Thriller
Zahrajte mi "MISTY" posádka : Clint Eastwood, Jo Heims, Jo Heims, Robert Daley, Dee Barton, Bruce Surtees, Carl Pingitore, Alexander Golitzen, Ralph S. Hurst, Helen Colvig
Zahrajte mi "MISTY" datum vydání : 6 December 19 8 7
Zahrajte mi "MISTY" runtime : 102 Minutes
Zahrajte mi "MISTY" Posádka : Clint Eastwood, Jo Heims, Jo Heims, Robert Daley, Dee Barton, Bruce Surtees, Carl Pingitore, Alexander Golitzen, Ralph S. Hurst, Helen Colvig
Zahrajte mi "MISTY" rozpočet: $725,000
Zahrajte mi "MISTY" cinestar :
Clint Eastwood, Jessica Walter, John Larch, Donna Mills, Jack Ging, Irene Hervey, James McEachin, Clarice Taylor, Don Siegel, Duke Everts
==================================================
Zahrajte mi "MISTY" cinestar Akčný, cz titulky, divat na film online, EN Dabing, etelka.cz

Zahrajte mi "MISTY" povstal trailer


➡️hodinky Zahrajte mi "MISTY" 1971 online cz z celý film ⬅️



Zahrajte mi "MISTY" synopsis

Zahrajte mi "MISTY" 1971 csfd celý film Clint Eastwood ve svém režijním debutu o psychické posedlosti ztvárnil i hlavní roli diskžokeje Davea Garvera, který má v místním rádiu vlastní show, v níž posluchačům předčítá básně, vypráví o svém životě nebo hraje na přání. A pravidelně každou noc mu telefonuje obdivovatelka s přitažlivým hlasem a žádá, aby jí zahrál skladbu Misty. Když se se svojí fanynkou Evelyn Draperovou (Jessica Walter) náhodně jednoho večera setká v baru, prožijí spolu krátký románek. Dave se ale po čase rozhodne jejich vztah ukončit a to i protože se plánuje vrátit k bývalé lásce, jenže Evelyn to tak nebere. Je schopná a ochotná dožadovat se daveovy lásky i s nožem v ruce a brzy se všechno a všichni v Daveově životě stane potenciálním terčem Evelynina teroru. Zahrajte mi "MISTY" 1971 review



1971, Akčný, cz titulky, divat na film online, EN Dabing, etelka.cz, film, film online, Filmy online, Krimi, Drama, Romantický, Thriller, online film, Online Filmy Zdarma na Etelka.cz, pozeraj filmy, pozeraj filmy online, Zahrajte mi "MISTY", Sci-Fi, shlednout film, shlednout film , shlednout online film, skouknout fim onine free, sleduj filmy online, sleduj online filmy, Thriller

Népszerű bejegyzések